19 July 2012

Haishh~ :/

hurmmm~ aku taktahu lahh.!! aku taktahu apa yg aku fikir sekarang.. :( kenapa dengan aku ni.? adakah dia.? adakah dia.? T.T banyak budak cerita pasal dia kan.. tapi aku layankan.. :) aku percaya dia.. aku tahu dia bukan macam gitu.. dia boleh berubah.. kan kan.? :3 kau tahu tak aku sayang kau.. kau tahu tak.. perasaan ni bukan datang sebab kau atau pun apa apa.. dia datang dari hati.. hati aku terdetik untuk menuju ke kau.. :( tetiba rasa ini ada pada kau.. kau mesti fahamkan.? aku taknak kita ni hanya bercakap lebih je.. hanya cakap kosong.. setiap janji tu.. mesti ditepati right.? aku cuba untuk tepati janji tu.. walaupun aku dah langgar 1 janji dengan kau.. tapi aku dah stop dah dari berasap tu.. hurmmm~ terima kasih kerana kau sayang pada aku.. kau prihatin dengan aku.. kan.? aku tahu kau ikhlas.. tapi tu lahh.. aku taknak kau betul betul seperti orang yang sedang mengata ngata tentang kau.. aku taknak jadi mangsa.. disebabkan aku sayang kau.. percaya kau.. aku masih sanggup bertahan dari dihasut oleh kawan kawan yg lain.. dan kalau aku nampak benda itu memang terjadi depan depan mata aku.. memang aku akan rasa terkejut yang amat.. hurrmm~ :( ILOVEYOUVERYMUCH.!